2010. november 29., hétfő

Az év íze


Vásárlás közben szúrtam ki a kis tasakot az szupermarket polcán, Dr. Oetker Choco – Choco.  Szeretem a forró csokit, főleg ilyenkor hűvösebb időben, pontosabban kizárólag ilyenkor. Ittam már többféle ízben instant változatot: banán, marcipán, narancs, mogyoró, fehércsoki. Tulajdonképpen egyik instantcsoda sem ízlett különösebben, mindegyiket hígnak találtam és műízűnek. Mégis kipróbáltam ezt az ízt is, mert kíváncsi voltam, gondoltam olyan lesz mint az After Eight csokoládé. A márkára alapozva pedig biztos voltam benne hogy ez a forró csoki nem lesz híg. Másfél deci tejjel csináltam.. biztosra mentem, nem szerettem volna ízetlen kakaószerű italt kapni. Elkészült, kortyolgatás közben megállapítottam hogy valóban sűrű forrócsokit sikerült készíteni, a menta is érződik rajta és nagyon hasonló az előbb említett csokoládéhoz, csak egy probléma van, hogy nem ízlik. Így nem.. mert hogy forró és mentolos. Ez a két dolog nem illik össze, hogy is gondoltam.. A menta friss, hideg és hűsít.. ez pedig forró. Ennyi. Tovább gondolva, hogy mégis mit lehetne kezdeni ezzel az itallal, el tudnám képzelni lehűtve néhány gombóc vanília/csokoládé fagylalt + jég társaságában, vagy valamilyen hasonló formában.

0 megjegyzés: